torsdag 22 mars 2012

Fanny (Delfinen) och Ylva (Råttan) bloggar.

Hej hej hoppas ni alla mår bra.
I måndag tog tjejerna spruta som ni läste i förra inlägget.(Ylva tog den i onsdags)
Vi hade np (nationella prov)i matte i tisdags.Det gick bra och alla kände sig säkra efter det.
Fannys blogg: http://fannyhektoor.blogspot.se/
Samuels blogg: http://livetsomkonstig.blogspot.se/
Titta gärna in!!!!!
Ví ska spela innebandyturnering snart (torsdagen efter påsklovet).
Det tycker vi ska bli kul vi kommer krossa alla andra för klass 6 i Tjörnarp ÄGER och det vet ni alla.
Vi fick besked av Anden nyss att vi ska hålla lektioner i idrott med vilken klass vi vill.
Bye bye but now we are going to have English.
Många kramar
Fanny och Ylva!

torsdag 15 mars 2012

Jonna och Fanny skriver ett inlägg 8D

Hej hej allesammans (igen). De andra missade lite info så vi skriver igen :). På måndag ska vi tjejer ta spruta mot livmoderhalscancer :/ Det är bra att vi får det gratis men det är läskigt att ta sprutor.......
På tisdag börjar vi med NP i matte. Det ska bli spännande att se hur det blir. Det blir ingen gympa på tisdagen men :)


Tack för oss!
Fanny och Jonna

Max och Amanda bloggar !

Hej bloggen.

Förra veckan började vi med redskapsgymnastik. Det är inte så kul tycker Max för han stukade sin hand när han föll från ca 1,5 m höjd ner från ringarna.Så nu har han en sekreterare vid namn Viktor Fredriksson.

Men förutom det har det hänt annat skoj. Tex, vi har bokat lägerskolan i Saxtorp . Tjohuu :D ( happyface )

Vi har även börjat med Geografi på So, det är jätteskoj . Vi har jobbat mycket med kartor !

Max och Viktor kom även på att man skrattar åt allt när man ligger på rygg . Try it at home !

Snart kommer ett nytt inlägg från Jonna och kanske någon annan :)

Kram och pyssar / Max och Amanda

P.s Ranelid skulle ha vunnit melodifestivalen 2012 tycker Max .

P.p.s Max gillar inte Danny .